מערכת הניקוי העצמי של חברת HydroPool

סינון

כשאתם משתמשים במערכת הניקיון של חברת הידרופול HydroPool, אתם חווים את מלוא עוצמת טכנולוגיית הניקוי העצמי, הנמצאת בבריכות הזרמים שלנו, אתם יכולים להיות בטוחים ורגועים בידיעה כי המוצרים שלנו משאירים לך מים נקיים וטהורים, אשר מסוננים 100% יחד עם גיבוי של אחריות המים הנקיים של החברה.

טכנולוגיית ניקוי עצמי


ג'טים לסינון HydroClean - סינון אופטימלי של המשטח

עיצוב הישיבה והמיקומים האסטרטגיים של הג'טים, יוצרים זרימה רציפה של מים, דוחפים את כל הפסולת מתקרבת לעבר סנן הזרימה הגבוהה ומגבירים את יעילות מערכת הניקוי העצמי.

סנן הזרימה הגבוהה ופרה סינון

מסיר פסולת שמנים צפה, מונע סתימת המשאבה וגוף החימום, מגביר את הסינון על ידי העברת פסולת לתוך קדם הסינון ומאריך זמן במיחזורי הניקוי וסינון המיקרו.

שואב הרצפה HydroClean

מנקה את הקרקע מוצרי טיפוח מים מופצים בצורה יעילה יותר ולכן אין צורך בשאיבת לכלוכים שוקעים כגון חול.

לחץ מיקרו סינון

ניקוי 100% מהמים ב -15 דקות בלבד

מסנן ליבה כפול חדש עם מיקרובאן המגביר סינון וכתוצאה מכך מחזורי ניקוי מורחבים. מערכות המיקרו-סינון הם חסרי ריח וקלות לגישה, יחד עם זאת רחוקות מהעין ורחוקות ממגע המשתמשים.

התאמה אישית של מערכת טיפול המים

ללא דאגות ונוחות

בזכות טכנולוגית מערכת טיפול מים מינרליים EZ Aquazure Mineral Watercare, טכנולוגיית מי מלח, מערכת טיפול מים EZWatercare systems - של בריכות הזרמים של הידרופול.

אינדיקטור 2 למערכת הניקוי העצמי

תמיד בעבודה

מערכת הניקוי העצמי בבריכות הזרמים של הידרופול HydroPool, כוללות אינדיקטור נטול דאגות, על מנת להבטיח שמערכות הניקוי העצמי ומערכות אקו-חום המחליפות פועלות, וכך אתם תהיו רגועים שמשפחתכם נמצאים במים בטוחים ונקיים.


ניקיון רגוע ומערכת סינון מיקרו ניקיון

מערכות הניקיון והסינון עוצבו ותוכננו כך שפעילויות ההידרותרפיה שלכם, לא יהיו עמוסות בדאגות לגבי סינון מים.

ניקיון שליו וצלול

בזמן שאתם נרגעים בתוך המים החמים, שמני גוף וזיהומים מסוננים החוצה עם משאבות חזקות. מעבירים אלפי ליטרים של מים לשעה ומבטיחים שהמים מסוננים 100% מספר פעמים ביום. כדי שהמערכת תהיה קלה לתחזוקה, הפילטרים ניתנים למיחזור בקלות או להוציאם לניקוי או כדי להחליפם.

מערכת הסינון הנקי והמיקרו צלול, הן כמו בקרת שיוט עבור הבריכה - יש להגדיר ולמעשה לשכוח מזה. מוכן בכל פעם שרוצים להיכנס.