אביזרים ותוספות דגמי 2021

אביזרים ותוספות לבריכת הזרמים

הידרותרפיה וזרמים

משקפת מים חדשנית עם צג מיוחד לקריאת נתונים .

  • תוכנית כושר מגוונת של אימון אישי בבריכת זרמים  .
  • בדיקת דופק הלב .
  • התחברות לפלאפון חכם גם של Andriod וגם של IOS

מערכת אולטרה טהורה אוזון EZ – אפשרי בכל המוצרים

מערכת אוזון טהור. כאשר האוזון מעורבב עם מים הוא מחמצן יעיל מאוד, המסייע בהסרת זיהומים לא רצויים ממי בריכת הזרמים.



מערכת תרפית אוויר חם HydroFlex

מערכת עיסוי זו נועדה להציע רגע פריבלגי שבו עד 10,000 בועות אוויר חמות מכוונות באופן מושלם, כך שיפעילו לחץ אידיאלי כדי לספק עיסוי טיפולי מקיף.



בקרת זרמים AquaFlex

מגיע כלול בדגמי AquaTrainer (קיימת אפשרות להוריד בקרה זו). במידה ומעוניינים יש ליידע ברגע הקנייה, כיוון שההתקנה בזמן הייצור.

מערכת זו מאפשרת לשחיין לגוון את זרימת המים ולהתאים את עוצמת המסאג’רים. מאפשר התאמה מהירה לרמת כושר המורגל של המשתמש מרמת מתחיל ועד לרמה מקצועית (כולל רמת טריאתלטון). הבקרה כוללת מקשים קרובים לאזור השחייה, כדי שיהיה ניתן בקלות להתאים את רמת השחייה מבלי לגשת לאזור לוח המקשים הראשי.




ניחוחות חלומיים לפי דרישה

אפשרות זו תזריק בדיוק את הכמות הנכונה של שמנים אתריים ארומתרפיים לתוך בריכת הזרמים. כולל כפתור ומיכל להנחת נוזל הריח הנקנה בנפרד.

במסגרת הניסיון החושי הכולל, בשילוב של הטכנולוגיה הכי טובה בעולם, בלחיצת כפתור מספקת הזדמנות לשנות את מצב הרוח או לשפר ולשדרג את חוויית הטבילה במים. הזרקה מדויקת של כמות נכונה של שמנים אתריים ארומתרפיים לתוך מי בריכת הזרמים עם הניקוי העצמי. השמנים אתריים זמינים במגוון רחב של ריחות נעימים ומגרים, הבקבוקים מהמשווק חברת HydroPool.



כריות ראש דאבל פרימיום HydroFall

העיסוי היחידי הראוי לציון בצוואר.  יש עכשיו גישה למשטחי עיסוי ספציפיים ומתוכנתים מראש המספקים הקלה לכאבי גב, צלוליטיס, בעיות עיכול, התאוששות פציעת ספורט, כאבי ראש, נדודי שינה ומתח. העיסוי הצוואר הכי טוב ונכון בבריכות זרמים. אפשרות זו זמינה רק בבריכת זרמים מדגם 19fx  Aquatrainer/  Aquasport 19fx.


אביזרים נלווים


ערכת חתירה Aqua Rowing

שילוב של משוטי פלדת נירוסטה וגומיות המחוברות לצדדים לעוגנים מסתובבים, כך מתאפשרת פעולת החתירה המלאה. זהו אימון מעולה לפלג גוף עליון ולבטן. אפשרות זו היא בלעדית לבריכת הזרמים עם הניקוי העצמי. משוט נירוסטה.

https://youtu.be/GhiojO3tKnk



ערכת כושר Aqua Fitness

תוספת של חבילת כושר ההופכת כל בריכת זרמים לחדר כושר מיימי אוניברסלי. רצועות ההתנגדות מוסיפות ממד נוסף לאימון וניתן להשתמש בהם בכל אזור בבריכת הזרמים. יוצרות טווח תנועה מלא העוזר לקידום פיתוח השרירים.


כ-60.96 ס”מ בר נירוסטה לתרגול

בר לפעילות גופנית, מנירוסטה. מותקן בתוך פנים בריכת הזרמים ונועד לשמש כמייצב למתיחה ולפעילויות שונות. לחלופין, ניתן להתקין אותו למטרות בטיחות. אורכו כ-60.96 ס”מ.



כ-121.92 ס”מ נ נירוסטה לתרגול

בר מנירוסטה לפעילות גופנית או כמייצב או לבטיחות, עבור מתיחות, אימונים ופעילויות מגוונות נוספות. מותקן בתוך בריכת הזרמים. לחלופין, ניתן להתקין אותו למטרות בטיחות על קירות סמוכים. אורכו של הבר כ-121.92 ס”מ (”48). זמין רק לבריכת זרמים.



כ-121.92 ס”מ נ נירוסטה לתרגול

בר מנירוסטה לפעילות גופנית או כמייצב או לבטיחות, עבור מתיחות, אימונים ופעילויות מגוונות נוספות. מותקן בתוך בריכת הזרמים. לחלופין, ניתן להתקין אותו למטרות בטיחות על קירות סמוכים. אורכו של הבר כ-121.92 ס”מ (”48). זמין רק לבריכת זרמים.


תאורה


2 נורות LED  צפוניות Northern Lights

תאורה משודרגת לבריכת זרמים. מציעה הארה במיקום אסטרטגי של כל שסתומי הבקרה המותקנים. אורות במגוון צבעים כאשר מופעלים או נעילה על צבע מועדף אחד. משלימים את נורות הLED המאירות את מזרקת המפל.


מדרגות


מדרגות ארז – 3 קומות

מדרגות שלוש קומות העשויות מעץ ארז, האופציונלית לבריכת זרמים של הידרופול HydroPool כך שהכניסה והיציאה לבריכה בטוחה וקלה.


מדרגות אוניברסליות – 4 קומות

מדרגות 4 קומות האוניברסלית הופכות את הכניסה והיציאה לבריכת הזרמים של הידרופול HydroPool לבטוחות וקלות.


כיסויים ומתקני הרמה


כיסוי קשיח HydroWise

כיסוי קשיח לבריכת הזרמים של חברת הידרופול העשוי מוויניל עמיד בדרגה ימית. במצב סגור הכיסוי אטום לחלוטין וחותם את החלק העליון של בריכת הזרמים ליעילות אנרגיה משופרת. כולל מנעולים לבטיחות ולהרחקת ילדים וחיות מחמד סקרניים, משפר את הביטחון והאבטחה.


כיסוי קייצי עם קשירה תחתית

כיסוי בועה צף המשמש כתחליף לכיסוי הקשיח, מתאים בעיקר לעונות הקיץ ולתקופות שהשימוש רב. שומר על בריכת הזרמים חמה ומוכנה לשימוש ספונטני תוך שימור אנרגיה ומאובטח כדי למנוע מפסולת לא רצויה להיכנס פנימה.

שומר על בריכת הזרמים חמה ומוכנה לשימוש מתי שתרצו, תוך כדי שמירה על יעילות אנרגטית ולהגברת הבטיחות תוך כדי מניעת הגעת פסולת לא רצויה להיכנס לבריכת הזרמים.


כיסוי חשמלי דגם Legend

כיסוי חשמלי, חזק עם בידוד גבוה, מגן ועמיד. עוזר לנגישות לבריכת הזרמים שתהיה קלה יותר, הכיסוי החשמלי נפתח ונסגר בפשטות (רק בסיבוב של מפתח) ובמהירות (אחרי כמה שניות).



שמע חזותי


מערכת סאונד היקפית HydroSurround מתאימה לבריכת הזרמים בניקוי עצמי של הידרופול HydroPool – עם מעטפת

משולבת בצד העליון עם לוח בקרה, מערכת זו כוללת שליטת בלוטות’ עמידה למים בלחיצת כפתור בלבד ומגירה עמידה למים כדי להחזיק את נגן ה-MP3. ניתן למקמו משני צדדי בריכת הזרמים בניקוי עצמי. המעגלים החשמליים ימנעו אוטומטית עיוות בעוצמות גבוהות. סה”כ עוצמה של 180 וואט, איקוולייזר מעצים קול בהתאמה אישית ומתאים את התדרים השונים באופן אוטומטי. כולל מגבר בעוצמת W100, 2 רמקולים פרימיום קופצים בדרגה ימית וסאב-וופר חזק עם תחנת עגינה נוחה עבור כל סוג של נגן MP3. לא מתאים לדגמים ללא מעטפת.


רמקולים בלבד HydroSound מתאימה לבריכת הזרמים בניקוי עצמי של הידרופול HydroPool – ללא מעטפת

יש לחבר רמקולים אלה במערכת השמע הביתית שלך.


תוספות


מעקף חימום נלווה כלולאה

במידה ובריכת הזרמים דורשת לחימום נלווה, ניתן לבנות את בריכת הזרמים עם אינסטלציה מיוחדת אשר בקלות ובאמינות ניתן להוסיף חימום (כולל כל הצנרת הנדרשת ושסתום בדיקה לביצוע ולבטיחות).


אפליקציית מערכת פיקוד I Command

מהדורה עולמית. אפליקציית הטלפון החכם אשר נועדה לשמש כבקרה אלחוטית המאפשרת לבחור את הגדרות טיפול במים שמתאימה ללוח הזמנים של המשתמש, ניתן להגדיר את הגדרות הסינון והטמפרטורה כדי ליצור חוויה אידיאלית בתוך הבית.


צבעי הקונכייה


ערפל קוורץ (Quartz Mist)

צבע כסף / אפור עם משטח אבן קטן, הרכב של גבישי כסף מרצדים, אפור ולבן נוצצים לאור היום ואלגנטיים בלילה.


ערפל האלפים (Alpine Mist)

לבן עם משטח אבן קטן, צבע שיוצר זוהר אלפי עם האור של היום ומופיע כמו הנצנצים בברכת שלג בהרים.


שיש כסוף (Silver Marble)

משטח לבן חלק עם גלים של כסף, קלאסי, לבן קטיפתי וגוונים אפורים בגימור מבריק מרהיב.