covana-rashiכיסוי חשמלי כובע-נע Covana - המפתח לאושר שלכם!

מה אם תוכלו לגשת לבריכת הזרמים או לג'קוזי (מערכת הספא) שלכם, עם רק סיבוב פשוט של מפתח, מבלי להיאבק שוב עם פתיחת כיסוי או הסרת פסולת אחרת / קרח / שלג? עם הכיסוי החשמלי כובע-נע Covana, זה אפשרי!
ניתן לשדרג את בריכת הזרמים או את מערכת הספא (הג'קוזי) שלכם עם אחד מהכיסויים הגבוהים ביותר בתחום ולאחר מכן להפוך את הבריכה / ג'קוזי למערכת הכי נגישה... כל זאת תוך כדי מאמץ מועט של 20 שניות בלבד!
הכיסויים החשמליים של כובע-נע Covana הוא יותר מכיסוי פשוט. מהווה גם גזיבו אוטומטי לחלוטין אשר מציע מקסימום של נוחות, בטיחות ואינטימיות. תוצרת קנדה באמצעות החומרים העדכניים והאיכותיים (חומרי "המילה האחרונה"). נועדו להחזיק מעמד בכמעט בכל אקלים תוך כדי חסכון בכסף על אידוי מים, על הוצאות חימום ומוצרי תחזוקה.

דגם Legend
כיסוי חשמלי שטוח לבריכת זרמים (נגד הזרם)
דגם Oasis
כיסוי חשמלי משופע לג'קוזי (מערכת ספא)
דגם Evolution
כיסוי חשמלי שטוח לג'קוזי (מערכת ספא)

10 סיבות לקנות Covana

  1. חדשנות יצירתית - כיסוי אוטומטי לחלוטין: פחות עבודה ביותר נוחות. הכיסוי החשמלי האוטומטי היחיד בעולם, שמרים ומוריד עם מתג מפתח. המשימה המרתיעה של הרמת כיסוי כבד נעלמה.
  2. 2 יתרונות ב-1 - כיסוי וגזיבו (סככה) משולבים במוצר חדשני אחד.
  3. בטיחות - הכיסוי החשמלי כובע-נע Covana מאובטח. סגור ונעול לחלוטין, כך מעניק לכם שליטה על בטיחות הילדים, לכלוך בבריכת זרמים, על מי משתמש במערכת שלכם ושמירת מבקרים לא רצויים שלא יכנסו למים ללא השגחה.
  4. פרטיות - אפשרות למסכים נשלפים אופציונליים עד ארבעה כיוונים, כדי להציע למשתמשים שלווה ופרטיות. המוצרים שלנו מקל על ההנאה מבריכת הזרמים ומיתרונות נוספים של הידרותרפיה.
  5. חסכון באנרגיה - ערך הבידוד יעיל כפליים מכיסוי סטנדרטי. החזקת מים אופטימלית כלומר נחסכים מים, מוצרי אנרגיה ותחזוקה.
  6. עמידות חיים - כיסוי חשמלי אשר ישרוד עד סוף חיי המערכת, תודות למבנה האלומיניום ולגג הקשיח העשויים מחלקים תרמו-פלסטיים ABS.
  7. עיצוב חדשני - במצב סגור, הכיסוי החשמלי Covana, אינו חוסם את נוף הגינה.
  8. פשטות - הכיסוי החשמלי Covana מתאים לרוב דגמי בריכת הזרמים ולג'קוזי, ניתן להתקין על גבי מגוון משטחים. עושה את החיים קלים יותר.
  9. גאווה אלגנטית, מודרנית ושקטה - הכיסוי החשמלי של Covana הוא התוספת המושלמת.
  10. מוצר קנדי - הכיסוי החשמלי Covana מיוצר בקוויבק, קנדה. מיוצר על ידי תמיכה של עד כ-272 קילו של שלג, לכן יוכל להתמודד ברוב מזגי האוויר השונים.